W ramach projektu oferujemy dwa rodzaje wsparcia dla podmiotów publicznych. Różnią się one zarówno zakresem i rodzajem świadczonych usług doradczych, jak i sposobem rekrutacji.
W pierwszej ścieżce wsparcia podmioty publiczne otrzymują kompleksową usługę audytorską lub doradczą. Rekrutowane są w oparciu o przyjęte kryteria i limity miejsc.
Druga ścieżka wsparcia jest tak zwaną szybką ścieżką doradczą. Podmioty uzyskują odpowiedź na jednostkowe zagadnienie dotyczące dostępności architektonicznej. W tej ścieżce nie ma procesu rekrutacji, obowiązuje kolejność nadesłania zgłoszenia.
Usługi oferowane w pierwszej ścieżce wsparcia:
- Audyt dostępności architektonicznej
- Kompleksowe informacje na temat rozwiązań służących zapewnianiu dostępności architektonicznej
- Doradztwo merytoryczne w zakresie dostępności architektonicznej
- Informacje na temat możliwości pozyskania finansowania prac budowlanych i modernizacyjnych.
Usługi oferowane w drugiej ścieżce wsparcia:
- Pisemna odpowiedź na jednostkowe zagadnienie z zakresu dostępności architektonicznej w postaci opinii eksperta.
- Konsultacje indywidualne z ekspertem architektem dotyczące jednostkowego zagadnienia z zakresu dostępności architektonicznej (online lub stacjonarnie)
- Spotkania grupowe dotyczące wybranego zagadnienia z zakresu dostępności architektonicznej.